Ako to funguje?
Kvôli pandemickej situácii sme sa rozhodli zbierať od zákazníkov dôvody, prečo sa odhlasujú z jednotlivých termínov.
Pri odhlasovaní si tak budú môcť vybrať z troch možností:
- Náhla zmena plánu
- Klasické odhlásenie z hodiny
- Nesplnenie podmienok režimu OTP
- Buď neabsolvoval test, alebo nie je očkovaný
- Nechcem odpovedať
Používatelia aplikácie majú navyše možnosť špecifikovať, že dotyčná osoba má ochorenie Covid 19.
Samotné zbieranie dôvodov odhlásenia je nutné aktivovať. Bez aktivácie sa pre zákazníkov nič nemení.
Aplikácia
V aplikácii je možné dôvody odhlásenia zaznamenať na dvoch miestach:
- Na detaile registrácie v záložke dochádzka
- Na detaile termínu
Zaznamenávať dôvody môžete manuálne. Pokiaľ nie je zaznamenávanie dôvodov aktivované v profile, zákazníci formulár na zaznamenanie dôvodu neuvidia.
Dôležité: Zákazníci samotný dôvod odhlásenia nevidia za žiadnych okolností. Bez ohľadu na to, či je zbieranie dôvodov aktivované alebo nie.
Ako aktivovať zbieranie dôvodov v profile
Je potrebné ísť do nastavení: Registračné formuláre – Profil.
V sekcii Dôvod odhlásenia, je možné zvoliť jednu z troch možností:
- Nezbierať
- Dôvody odhlásenia sa v profilovom widgete nezbierajú
- Pred odhlásením
- Po odhlásení
Najväčší rozdiel medzi ostatnými dvoma možnosťami je v tom, že v prvom prípade je dôvod odhlásenia povinný a zákazník ho musí zadať aby sa mohol odhlásiť. Pri druhej, je odovzdanie dôvodu odhlásenia dobrovoľné.
Zbierať dôvod z odhlásenia pred odhlásením
V čase, kedy sa zákazník rozhodne odhlásiť, sa mu zobrazí formulár, ktorý ho vyzve na zadanie dôvodu:
Zákazník si vyberie jednu z možností a kliknutím na tlačítko Odoslať sa odhlási z termínu.
Zbierať dôvod z odhlásenia po odhlásení
Rovnaký postup sa zopakuje pri zbere dôvodu po odhlásení len s rozdielom, že zákazník je najskôr odhlásený a formulár sa zobrazí až následne.