Zooza

Ako zmeniť údaje registrovaného klienta?

V rámci aplikácie Zooza je možné požiadať o zmeny údajov klientov (meno, priezvisko, e-mail a tel. číslo), v už aj vytvorenej registrácii na termín.
Postup pre zaslanie žiadosti je nasledovný:

  • Zobrazte si zoznam registrácii Vami vybraného kurzu a termínu cez záložku Kurzy alebo záložku Registrácie z ľavého menu
  • V zozname kliknite na meno klienta, ktorého údaje požadujete zmeniť
  • Kliknite na tlačidlo Opraviť údaje v pravej časti obrazovky
  • Vyplňte formulár Opravený údaj, kde napíšete požadované zmeny údajov oproti pôvodním
  • Následne kliknite na tlačidlo Odoslať pod údajmi klienta

Takto odoslaný formulár so žiadosťou o zmenu bude nami spracovaný a následne Vás budeme kontaktovať o jeho vybavení.